Liczba wyświetleń

piątek, 15 stycznia 2016

Mój świat


mój świat. malutki, bezkresny. droga do nikąd, drobiazg w trawie, świt i zmierzch. noc na polach, 4 pory roku w lesie. chmury, słońca, zmierzchy. mój prawdziwy świat. ten bez przepychanek, bez stresu, piękny, jedyny, prawdziwy. mówiłam ci już, że jestem bardziej stąd, niż ci, którzy mieszkają tu od zawsze? pewnie tak.... w przeciwieństwie do nich, miałam wybór. to jest mój świat, moje miejsce na ziemi, moje jestestwo ryknęło nagle i niespodzianie. geny, których nie wydłubiesz :). chcę tu być, trwac, żyć. obojętnie kim dla kogo jestem. dla mnie samej, dla mojego ja. dla tego miejsca w moim własnym życiu, tym króciutkim, malutkim. byłżeby to mój swiat? ten właściwy? jedyny? tak. jak najbardziej tak. tu słyszę ten tętent, widzę kawalkadę, idąca na wiedeń; tu jestem e.e.cummings, albo jakoś tak :)
nie dam się wywieźć na taczkach, które obiecano mi po wyborach. jestem sołtysem, zrobię wszystko, żebyś zrozumiał, czym jest to miejsce. i szlag z funkcją :)











7 komentarzy:

  1. Lebe Frau, lebe! Setze Dich für Deine Mitmenschen ein. Du bist richtig. Du bist authentisch. Verzeih die Sprache. Gerne würde ich in Polnisch schreiben; wenn ich doch nur alles unmissverständlich ausdrückrn könnte.
    Bedaure, dass ich Dich im Sommer nicht treffen konnte. LG

    OdpowiedzUsuń
  2. Treffen Sie mich im Sommer, bitte :) warm, einschließlich Oberlichter, Sonne und Sonnenuntergänge. und vergib mir meine deutschen :) und sprechen Polnisch, können Sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita jestes grajka

    OdpowiedzUsuń
  4. heniu, nie ja. to wszystko jest tu. doskonale o tym wiesz, całym sobą jesteś tu... gdyby nie ten świat może nie byłbyś taką chodzącą wiedzą o nim, może trzymałbyś ją tylko w rodzinnym albumie :) dziękuję, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i życzę cierpliwości.Rozumice są mi szczególnie bliskie.Dbaj o nie jak o najcenniejszą rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, kim jesteś, ale obiecuję, że zrobię wszystko, co umiem, śmiem i rozumiem :) uśmiechy

      Usuń
  6. Nie wiem,czy to wystarczy.Trudno Ci będzie współpracować ze wszystkimi mieszkancami Rozumic.Znam ich.Potrafią się zjednoczyć,kiedy mają jakiś cel.Jest jeszcze dużo rzeczy do zrozumienia w samej wsi.Jeszcze raz życzę cierpliwosci,a chyba najwiecej pokory.

    OdpowiedzUsuń