Liczba wyświetleń

wtorek, 23 lipca 2019

????!!!?????




to jest niewyobrażalne po prostu ;)

Moi mili, którzy czytacie moje bzdurne pisanki, jest Was tylu, że ja nie umiem do tylu liczyć!
Ujawnijcie się, proszę. Wiem, "nie wiem, co napisać", "bez sensu, zobaczę lepiej, co inni napisali" ;)
Wyślijcie choć internetową buźkę z nazwą miasta, w którym mieszkacie, proszę, proszę :)
Dla mnie to niepojęte, że czytają to ludzie w miejscach, których nigdy nie zobaczę, które znam z książek... Nie mam telewizora, bądźcie, proszę, moimi mediami :) Tak bardzo chciałabym zobaczyć, że to nie internetowe algorytmy, tylko WY. Napiszcie w komentarzu chociaż nazwę miasta, choć kraj, z którego pochodzicie. Proszę najpiękniej, jak umiem :)
Zacznę, być może tym samym skończę ;)

Baba to ta z tyłu, z przodu moja lepsza wersja - Mniejsze Duże ;)




 Większe Małe i ja





Ptak










2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń